TwinsAndBeren Kızlar ilk gebeliğimde belediyenin 450₺ olan süt yardımı bu sene 1000₺ ye çıkmış. Sorum şu ki bu parayla normalde sadece süt alınıyordu ama kuzenim normal alışveriş yaptığını söyledi. Bilgisi olan alışveriş yapan var mı ?
dertlikaval TwinsAndBeren ben doğumdan sonra almıştım bir kere market listesi veriyorlar kartın yanında alabiliyorsun istedğini
Araldoram TwinsAndBeren Gebze Çayırova da oturuyorum yakın olduğunu belirtmek adına bende ilk 450 tl almıştım ve gittiğim markette süt ve süt ürünleri sadece alabiliyorum değil mi diye sormuştum istediğini alabilirsin demişlerdi karışık almıştım
canansametsari_97 TwinsAndBeren Banada ilk doğumumda vermişlerdi o zamanki şartlarda belediyenin anlaşmış olduğu marketlerde istediğin herhangi bir şey alabiliyorsun sadece süt olmasınıda ilk defa duydum parana göre o şartlarda ne kadar yetiyorsa oda sizin tercihinize kalmış
TwinsAndBeren dertlikaval evet bana da liste verdiler ama belediyeyi aradım o yerlerden sadece süt alabilirsiniz dedi siz nereden alışveriş yapmıştınız acaba
TwinsAndBeren ipeksibel siz yaptınız mı acaba belediyeyi aradım süt kartı olduğu için sadece süt alabilirsiniz dedi o yüzden kafam karıştı
ipeksibel TwinsAndBeren epynircibaba sorun sonuçta 1000 TL limit var hepsiyle süt mu alacağım çok saçma sütü alıp napacagim ki
TwinsAndBeren Araldoram ben de ilk gebeliğimde 2,5 yıl önce markete sorduğumda sadece süt alabiliyorsunuz demişti süt almıştım ama bu sefer ne şekilde olduğunu merak ediyorum geçerli olan marketlere bir sorayım önden, o şekilde alışveriş yapayım teşekkür ederim
Araldoram TwinsAndBeren biz birkaç yere sormuştuk bazı yerler sadece süt ürünleri ile anlaşmamız var demişti bu markete de soralım dedik istediğinizi alın dedi be işimize yaramıştı bayağı
TwinsAndBeren canansametsari_97 benim ilk gebeliğimde de o şekildeydi sadece süt alabilmiştim dün de belediyeyi arayıp sorduğumda sadece süt alabilirsiniz dendi marketten markete değişiyor sanırım
TwinsAndBeren ipeksibel evet saçma ama zaten kartın üstünde süt yazıyor yani süt kartı diye geçiyor belediye de o şekilde söyledi
canansametsari_97 TwinsAndBeren Doğrudur banada anlaşmalı marketi olduğu ve herhangi market alışverişi yapabileceğimi söylediler belediyede