Bebeğimle otobüs yolculuğu yapmam lazım başka seçeneğim yok otobüs sadece gündüz saati var telefon bakan bir bebek değil ne yapıcam kara kara düşünüyorum hiç bu şekilde olan ya da tavsiyesi olan var mı otobüstekileri rahatsız etmesinden çok çekiniyorum