ayseayliz Merhaba kızım 16 aylık. Son bir kaç aydır uykuya geçtiği anlarda ellerinin kollarının attığını farkettim bazende böyle sıçrar bazı doktorlar bu durumun normal olduğunu söylüyor aynı durumu yaşayan, varmı aranızda
Sedsedsed Bizde de durum böyle yaklasık sizin zamanlarda basladı yanlıs hatırlamıyorsam yada 20 aylık falandı. O zamanlar dr sinir sistemini regüle ediyor gibi birsey demişti normal olduğunu ve birkaç aya gececeğini söylemişti ama kızım suan 27 aylık hala devam ediyor. Sadece uykuya geçişlerde oluyor ve uykuya geçmesi de zorlaşıyor bu durumda. Bir doktor bulduk birkaç haftaya randevumuz var video cekmemizi istemişti size yazarım buradan ne dediğini.
ayseayliz Sedsedsed Kimiside uyku myoklonusu diyor normal olduğunu söylüyor umarım normal bir durumdur. Teşekkür ederim sizinde haberinizi bekliyorum umarım güzel sonuçlar alırsınız
Sedsedsed EzgiFatihKerem bize kan testi yapıldı d vitamini eksik cıktı bir damla verdi ilaç olarak vitamin d yani. D vitamini sinir sistemini düzenlediği için kas sinir sistemini de etkiliyormus. O yüzden de o seğirmeler olabiliyormus biz damlayı kullanmaya basladıktan sonra da düzeldi suan bir sıkıntımız yok cok şükür 🧿
Sedsedsed cemile161_ merhaba d vitamin eksikliği cıktı kan testi yapılmıstı bunun için de d vitamin damlası kullandık cok şükür gecti gitti 🧿
EzgiFatihKerem Sedsedsed siiznde baya uzun sürmüş aslında hemen kesildi mi d vitamini verince normal doktora mı gittiniz nöroloji ye ni acaba
Sedsedsed EzgiFatihKerem ben yurtdısında yasıyorum burada kan testini cocuklar için uygun görmüyorlar acısından travma etkisinden dolayı. Cok ciddi bir eksikliğin belirtisi yoksa yapmıyorlar. En sonunda yaptırabildiğimiz için süreç uzadı. Ama damlayı kullandıktan sonra da hemen gecti cok hatırlamıyorum yani
Sedsedsed EzgiFatihKerem normal cocuk doktoru. Videolar cekmemizi istedi gayet normal dedi gördüğünde de . Endişe edecek bir durum yokmus bu kas seğirmesinde. D vitamini eksik değilse bile ilerleyen yaslarda sinir kas sistemi işlevini tamamen gördüğünde de geciyormus