Sermec27 herkes aynı dikkati gösteremez ama paten de abartı. Yani bir kanama alanı olmasa bile hamileyken paten kayılmaz.
Bu arada benim gebeliklerde de kanamam oldu. Kanama alanı da vardı ama hiç yat veya az hareket et dinlen falan denmedi. Ve acillere, farklı özel Doktorlara gittim hiçbiri demedi