findiginannesi_ çok geçmiş olsun eğer gebelik öncesi de varsa boyun fıtığı ya da düzleşmesi gibi bir şey olabilir doktorunuza mutlaka söyleyin hamilelikte bunlar şiddetleniyor 🥴 benimde bel fıtığım vardı ama günlük hayatımı hiç etkilemiyordu hamile kaldım 3 ay resmen kıvrandım yataktan kalkamadığım yürürken kilitlenip kalıcakmışım gibi acı verici krampların girdiği zamanlar oldu doktorum da hamilelikte bazı kaslar gevşiyor bu da fıtığına baskı yapıyor muhtemelen dedi ama 12. Haftadan sonra birden geçti zaten 2. Trimester hamileliğimin en en güzel zamanıydı 😅 3. Trimester da tam yaz sıcaklarına denk geldi aydın gibi bir yerde Allahım korkunçtu 🥴 ben uzun yazdım kusura bakmayın ama siz ihmal etmeyin en azından doktorunuza danışmış olursunuz 🌼