Kızlar kızım 18 aylık oldu ilk ek gıda zamanları çırba tğrü şeyleri çok güzel yerdi oldum olası yığurt yemez her türlüsünü denedim 11 ayın sonunda ilk dişini çıkardı ve o zamna bu zmana iştah komplr gitti hiçbir düzen yok kahvaltı yapmaz donates peynir yenez yumurta yemez ne yapcağımı şaşırdım artık geri çıkarıyor verdiğimi öğürüyo bikaç ay önce yumurta donates yerdi hep azılar çıkıyo şuan ondanmı bilmiyorum ama iştahı çok gitti napabilirim bana bir akıl verin lütfen