As1ioz ahh ah canım biz cok gazlı ve huysuz bi bebektik aglamaktan kaslarinı catmaktan kaş baslangicinda cizgi bile cikmisti asabiydik biraz :) gazı bitiyo disi baslıyo sklılıyo aglıyo hep 6.aydan sonrasini bekledim emeklesin oyalansin diye olmadi emeklemedi suan 12.5 aylıgız skldıgı icin aglıyo cabuk sklir benim oglan herseyden :) Ama iiki varlar cok sukur bin sukur cok zor ama Allah yardımcımız olsunn bende yorumlarda takipte kaliim bkalım kac aylıkken bitiyoyormuş🙂