Kızlar bebeğimin göz kanalı tıkalıydı akıyordu hep çapaklanma vardı aşırı derece doğduğundan beri ilk gittiğimiz doktor anlamadı enfeksiyon demişti damla vermişti sonra göz kanalı tıkalı olduğunu anladık masaj yapıyorum düzenli ama fayda etmedi 6 buçuk aylık sabahları çapaktan yavrum gözünü açamıyor bugünde üstü kıpkırmızı olmuş istanbulda önerebileceğiniz göz doktoru var mı