Kızlar 37gun önce sezeryan oldum ilk iki hafta normal kanama ve lekelenme oluyodu sonrada tamamen bitti 2gun önce çocuklarımın elbise dolabının yerjni değiştirdim ve direk kanamam başladı aynı adet olmuşum gibi yoğun bı kanama geliyo ne yapmam lazım niye böyle oldu acaba