Zuzua muzicelerim2 resimlerde guzl gbi duruyor ama 4senenonce. 2 takım ve 2 eşofman altı almıştım . Kaliteleri kotydu . Kumaşı bitlenme yaptı .
Merveblk Ben birkaç bir şey aldım asla göründüğü gibi değildi memnun kalmadım bir daha da almadım ama bazen görüp almak istiyorum beğeniyorum güzel gibi duruyor