Kızlar 5 ay 11 günlük kızım var biraz tontiş boynu gıdışı yani çok pişik oluyor sürekli pişik kremi sürüyorum ama biraz iyileşip yine oluyor koltuk altı filanda oluyor çok sıcak tutmamaya çalışıyorum nasıl çözüm bulucam ya pudra sürmedim hiç sürmem de çünkü pudranın içeriği temiz değilmiş önerilmiyor. Bir gün durup ertesi gün yıkıyoruz mutlaka