betty10 Forbiome kullanıyorum kaka için memnunum . Beslenme sonrası üst gaz çıkaramıyorum zor çıkıyor bebek uyanıyor vs bunu önerdiler kullanan memnun kalan ? Geğirmesine faydası var mı nasıl oluyor
mmmercimekkk betty10 ben kullanıyorum doğduğundan beri kilo başı 1 damla olacak şekilde ama alt gaz için kullandım üst gazı bilmiyorum rahatlıyor bebeğim
btlmhmts betty10 merhaba bana da doktor forbiome ve nurse harveys birlikte yazdı ama nasıl kullanacağımızı söylemedi siz nasıl kullanıyorsunuz acaba faydasını gördünüz mü
simgeasil06 2 aylık bebeğim var ve gazdan dolayı çok zor durumdayım.bunu denemek istiyorum çok güzel bahsetmişsiniz .denemediğim damla kalmadı.trentyola baktım yeşil ve sarı olanı var .hangisini almamı önerirsiniz