Nesbdk bebeğim 15 günlükken 5 saat aralıksz uyumuştu sarılığımız yoktu doktorumuzu aradık korkuyla kan şekeri düşmüş olabilir dedi apar topar hastaneye gittik oysa Kİ sadece uyumak istediği ve biz sürekli uyandırmak istediğimiz için uykusunu alamadığı İçin uyuyormuş küçük bey🙈 burnunu sık bırak yada ayak topuklarını sık uyanır dedi doktor 40 günlük olana kadar uyandırmak İçin sürekli topuklarını sıkmak zorunda kaldım bazen 3-4 saat uyudu inatla ama çok şükür Kİ bi sıkıntı yasamadık
tabi ki siz yine de bi kendi doktorunuza danışın isterseniz