arnka_mommy 3-4 defa kullandım sonrasında sütüm kesildi kullanmadım hiç 😔 satmayı düşünüyorum almak isteyen olursa yardımcı olurum umarım alan kişinin sütü çok gelir 🤲
arnka_mommy Bir de alerji maması var Alfamino onu ihtiyacı olan kişiye göndericem şifa olsun tüm bebeklere