teachermom5 3aylıgız doktor kaldırmana gerek yok artık 8 saate kadar aç kalabilir dedi ben de uyandırmıyorum annem çocuk açtır emzir gece diyo
cokbilmismom teachermom5 emziriyordum ben 4 5 saate bir bebeğim uyanırdı ben uyandirmasamda. 3. aya kadarda 3 saatte bir saat kurup hep emzirdim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala teachermom5 Zaten kendisi uyandığı için benim alarm kurup, uyandırmama gerek kalmıyordu. Çok nadirde olsa uyanmadığı günlerde sabaha kadar uyuyordu, uyandırmıyordum.
winchestera teachermom5 doktorunuzu dinleyin, bende kıyamaz emzirirdim sonra zaten memeye düşkün oluyor o zaman 6 saat falan uyuduğunu hatırlıyorum sonra her saat kalkar oldu
Senasome teachermom5 annenizi değil doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim çocuklar geceleri acıkmaz uykuya gecemedikleri için meme isterler hazır uyuyorsa hiç ellemeyin güzelce uyusun acıkırsa zaten sizi uyandırır :)
benseninanonim kendi uyanana kadar kaldirmaya gerek yok benim de bebegim 3 aylik gece uyandirmiyorum kendisi acikinca uyaniyor genelde 2-3 kere uyanip emip geri uyuyor
trabzonlumom teachermom5 benim kızım 2 aylık gece uyandırmıyorum kendi uyanırsa emziriyorum gündüz zaten sürekli emiyor kaldırmıyorum bu yüzden.
miniminisevgilimm teachermom5 bize de doktorumuz 3 aylıkken öyle söylemişti o yüzden ben emzirmek için uyandırmıyordum ama oğlum 4 saat sonra kendisi emmek için uyanıyordu siz doktorunuzu dinleyin bence
ahsala tugces09 başlarda da böyle miydi biz bu son aya kadar 1 kez falan kalkıyoduk suan saymayı bıraktım
bisenakillisinzaten teachermom5 evet zaten acıkınca uyanıyorlar siz uyandırmayın alışkanlık yapmasın bu sefer hep memeye kalkar
tugces09 ahsala yok yaklaşık 3 ay çok güzel uyudu 4 5 saat uyuyordu geceleri. Ama 3 aydan sonra bozulmalar başladı. 4.ayda pik yaptı ama asıl pik 5.aya girince oldu 40 dkda bir uyanmalar filan. Ve emmeden uyumuyor uyusa da çok çabuk uyanıyor 🥱
ahsala tugces09 aynı ya acaba düzelir mi kalıcı mı uyku alışkanlığını da aylarda kazandıklarını söylüyorlar
aslymom teachermom5 doktorunuzu dinleyin aç olsa uyanır bebek zaten boşuna uyandırmaya bebeğin uyku döngüsünü bozmaya gerek yok zaten 4. Ayda 5. Ayda bozuluyor
Elfelf475 teachermom5 ben 30 günlük olunca uyandırmayı bırakıyorum. Sarılık bitince gerek yok. Uyku kalitesini bozup durursanız sonra tekrar eğitim vermeye çalışırsınız