Hemen uyanmayacağını bildiğim uykularında duş alıyorsum. Odasında kamera var zaten telefonu göreceğim yere koyup arada ona bakarak duş aldım. Yenidoğan zamanında da yanımda kimse yoktu ama o dönem zaten hep uyuyordu daha rahat alırdım. Öyle uzun uzadıya almıyorum o uyurken hemen alıp çıkarım eşim evdeyse o zaman daha rahatım