Kızlar hayırlı akşamlar.
Bebeğim 5 aylık oldu ama artık eskisi gibi acıkmıyor sanki. O istemeden gündüzleri ortalama 2 saatte bir ben emziriyorum tek meme emiyor bırakıyor. Gecede uyandığında emziriyorum.
İdeal süre kaç saat olmalı? Tek meme yeter mi ya da iki memeyide bitirmeli mi?