dfnshin benim kızımda öyle. 7 ay 21 günlük çok çok az yiyor. Sevmezse 2.kaşığa ağzını açmıyor. Asla zorlamıyorum. İstemiyorsa kaldırıyorum. 9.ay bitene kadar çokta önemli değil zaten tadına baksın yeter. Size tavsiyem bütün öğünlerinizde yemesede masada size eşlik etsin. Sizi izlesin.