buseaykilic benim oğlumda 20 aylık oldu baba,nene,ne, mama, abi, aba,kaka, kanka,ala(hala)sinirlenince sadece hayır diyo anane ve dede falan diyodu orda burda diyodu artık demiyo normal mi bilmiyorum artık demiyo ikili cümlelere falan da hiç geçmedik