Lavinia_- Kızlar bebeğimin gözü doğduğundan beri sürekli ara ara böyle kızarıyor çok kaşıyor niye olabilir acaba bir ara antibiyotik damla kullandık geçiyor ama tekrardan başlıyor yaşadığım yerde de göz doktoruna randevu alamıyorum bulamıyorum
Lavinia_- laura_ ama sürekli oluyor 2 3 kere damla kullandık bu kadar enfeksiyon olması normal mi off randevu da yok