ankaraankara ben yazmışım sanki. Benimkide önümüzdeki ay 3 yaşına girecek, aynısı. Doğdu doğalı problemler yaşadık. Komik, uykusuzluk emmemesi derken büyür rahatlar dedikçe daha çok bindi üstüne. İnatçılık, vurma, kırma, dökme. Akşama kadar süpürge elimde dolaşıyorum bide 1,5 yaş oğlum daha var. Sürekli bağır çağır haldeyim, her gören bana güzellikle söyle annesi der. Sanki ben bayılıyorum hiç denemiyorum. Kim kızmak bağırmak ister ki