buseucar29 Kızlar bebeğimin ağız kenarlarında son 1 aydır aşırı sivilce gibi şeyler çıkmaya başladı doktora götürdüm alerji olmadığını tahriş olduğunu söyledi salyadan dolayı ama git gide çoğalıyor yaşayan var mı bu durumu