Kızlar hamileyim 4 aylık bir haftadır burnum tıkalı uyuyamıyorum acile gittim bi serum taktılar alerjık rınıtım var galiba mevsimsel gozlerımde kaşınıyor aşırı degıl ama burnum çok zorluyor beni hamılelıkte burun spreyı kullanılıyormu bilginiz varmı devlette sıra yok özelede gıderım bişey vermezler diye boşa gıtmeyım diyorum