40ın çıktıktan sonra taktırabilirsin ama doktorların çoğu adetken takıyor benim doktorum adetli olmana gerek yok geldiğinde hcgne bakarız takarız demişti öyle de yaptı hormonlu taktırdım adet olmamak dışında çok memnunum kanama vs yapmadı koruması da güzel