Deletedmom_215 ben 24 aylıkken yarım gün başlattım, ilk hafta benim için de zor oldu, bırakıp eve gelince ağlıyordum, ama sonra o da ben de alıştım, motor becerileri ve kelime haznesi gelişti, işe geri dönmek bana da çok iyi geldi, evde dursak kışın zaman geçmiyor, orada bir sürü etkinlik oluyor, zaten 4 5 saat duracak, oldukça makul geliyor bana