Bunun cevabı benim kafamda netleşti. Hamilelik öncesi, sıradı ve sonrası beslenmeden kaynaklı. Basit işlenmiş karbonhidratlatı, zararlı yağları, paketli ve konseverve ürünleri, evvela süt ürünlerini çok tüketip sağlıklı olan proteinler, yeşil yapraklılar, lifli gıdalardan kendimizi sıyırıyoruz. Happy momda bebeğime nasıl kilo aldırırım postlatı oldukça meşhur biliyosunuz ki. Brn her girdiğimde illaki nesquikli süt için yazısıyla karşılıyordum. Hepsine aynı yazıyı yazdım. Bu yazılanlarla kilolu evet ama allerjik bebek doğurursunuz.. herşeyi yeme içmeye bağlamazsakta kullanılan ilaçlar bağırsak tahribatına yol açıyor ve çocugumuzu dengeli/ proteinden zengin sağlıklı, beslemezsek yine allerji oluyor. İlk oğlumda aşırı çektim. Ben nasibimi aldım malesef