Kızım yarın 8 aylık oluyor ama biz iki haftaya yakındır sanki içindeyiz gibi ek gıda almak istemiyor yada çok az yiyor mama ile besleniyor onuda her zamankinden az içiyor uyku desen uyumamak için yapmadığı şey kalmıyor tecrübeli anneler lütfen yardım edin 8.ay gerçekten böyle mi geçecek😔😔