Reglime 7 gün var bu gün sabah ayak kemiklerim ağrımaya başladı düşündüm reglime az kaldı bide kaç gündür belim fenaydı. Bu günde sanki bazı yemek kokulara karşı rahatsızım ve aşırı uykum vardı işlerimden dolayı uyumadım. Birde başım ağrıdı sonra bu gün aptallk edib regle 7 gün kala kaset testi yaptm negatif 😔 sizce erkenmi.
Birde birşey soracağlm kızlar idrarlmı yaparken böyle çok az az köpükler gördüm idrarda. Bu hamilelik te olurmu bende böyle birşey olmadı hiç zaman ama işte dediğim gibi ara sıra adet sancım geliyor bacak kemikler ağrıyor bide.iç çamaşırım ıslanıyor ondan bilirim regl diye. Sizde böyle olup.hamile olduğunuzu öğrendinizmi