eylm1 En alt kademeye uyuduktan sonra koyarken çok asagıda olduğu için uyanabiliyor ama en üstteyken çok daha pratikti hemen müdahale ediliyordu. Aynı şekilde olanlar var mı ne yapıyorsunuz
Kbraunvr eylm1 alt kademe de çok rahat aslında ben kullanıyorum 22 aylık geceleri emmek için 2 3 kere alıyorum emzirip geri koyuyorum alışıyorsun yeni geçtin sanırım alt kademeye
beyazzkuguu eylm1 ben en alta kalın yorgan koydum üzerine de sert park yatağın tabakası var onu koydum en üstüne de kızımın kendi yatağını koydum bir tık yükseldi yoksa eğilip gece al bırak zor oluyor
serapdk eylm1 evet bend eöyle düşünüyorum. Üst kattayken altını hemen orda değiştiriyordum. Ama döndüğü gün hemen alt kata indirdim. Riske hiç gerek yok
Kbraunvr eylm1 Tüm bedenini aşağıya doğru sarkıt başta bel ağrıyor ama alışıyorsun başka çözüm yolu yok 😊
eylm1 Kbraunvr 1 yaşında bebeğim yanımda yatıyor artık gece emzirmesini kesmeyi düşündüğüm için park yatağa odaklandım😅
Kbraunvr eylm1 ben 8aylıkken odasını ayırdım git gel emmeye devam 🤣22 aylık oldu emmeyi bırakmak için neler yapıyorsunuz
Metehan45 cikolataliekmek sizce de park yatak da alttan çok soğuk geliyor değil mi benim oğlan durmadan hasta oluyor uygu tulumuyla da yatırsam ben buna bağladım
cikolataliekmek Metehan45 Bence geliyor ya da annelik içgüdüsü bilmiyorum ama yine de önlem alıyorum 😬
UrbanMom eylm1 ayına göre değişir benimki gibi park yataktan kaçıyorsa üstte yatırmak hayal bile edilemez. Ayağa kalkmaya öğrendiği gibi besiginl düşürdüm bir de uyku eğitimli olduğu için kendi kendine koşturuyor oradan uyuyor
cokbilmismom eylm1 benim en büyük pişmanlığım park yatak almak oldu bebeğimde hiç sevmedi zaten. Tamamen bel fıtığı sebebi. Yattigim yerden bebek gozukmez, içinden alması koymasi dert hiç sevmedim hiç