sahailesi Sizce şart mı Bence kesinlikle gerekli. Haftada bir arabayla dışarı çıkarız. Yazında uzun yol planları var nasipse. Eşim biz kucakta gidip geldik diyor çevremde de herkes kucakta taşır ama ben tedbir konusunda çok garanticıyım. Siz ne düşünüyorsunuz
-Ozge- sahailesi kesinlikle sart bebeğin güvenliği icin ama bebekken alıştırmak lazım biz yazın tatile aracimizla gidiyoruz uyuduğu zaman falan çok iyi oluyor önde oturabiliyorum oto koltuğu sayesinde benimki şuan 3 yaşında bir kez kayinvalidemler bizimle gezmeye gelecek arabaya sığmıyoruz diye oto koltuğunu söküp çocuğu kucağa aldık ozamandan beri sorun çıkarıyordu şimdi yine kendi isteği ile oturuyor daha rahat ediyor hem
ikibaloglanannesi sahailesi Kesinlikle şart. Aldık biz oğluma. Hatta şu an da 7 aylık hamileyim ona da alıp kenara koyucaz dursun elimizin altında diye. Bu arada henüz arabamız yok yine de aldık. Kiraliyoruz arada araba o yüzden oğluma ait bir oto koltuğu aldık. Alınmalı kesinlikle.
forumgurmesi Çocuğuna oto koltuğu almayacak insan çocuk sahibi olmasın bence. Hiçbir çocuk cahil bir ana babanın günahını ödememeli.
lunalunuay İki aylıktan beri araba koltuğu var puseti güvenli bulmuyorum bir süre onu kullanan insan çok gördüğüm kadarıyla. Oto koltuğu 360 derece dönen adac puanlı bir koltuk. Olmadığında çok tedirgin oluyordum.
gizematadeniz lunalunuay aynen koltuksuz markete bile gitmem. Bebek arabasinda hala puset kullanmamiza ragmen arabada adac puanli cok güvenli bir koltuk kullaniyoruz
suheyla92 sahailesi tabi ki sart allah korusun kaza olursa oto koltugu korur ama kucaktaysa tutmak imkansiz
tineanigra sahailesi 3.5 yaşındalar oto koltuğuna bindirmeden markete bile götürmedim bugüne kadar. Riske atamam kesinlikle
larisa13 sahailesi arabayı bende kullandığım için ve uzun yolada çıktığımız için bize gerekliydi diye düşündük😄 bence gerekli alabilen herkesee
sahailesi Bende sizin gibi düşünüyorum. Bazı zaruri şeylerde eşimi ikna etmek zorunda olmak çok canımı sıkıyor gerçekten
bebisilay sahailesi kesinlikle şart. Ben dolmuşa falan güvenmediğim için binemiyorum cocukla yani o riski göze alacağıma gitmem diyorum kucağımda taşımak bilmiyorum ya Allah korusun
cokbilmismom sahailesi tabi ki sart tartışma konusu bile olamaz eşiniz cahilce düşünüyor ne demek biz kucakta gittik geldik 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ kuzenim 1 buçuk yaşında kaza anında annesinin kucağından dışarı fırladı arabadan dışarı fırlayan tek kişi oydu
myavocado sahailesi kesinlikle çok önemli güvenlik için, başka şeylerden tabi verilir ama can güvenliği çok önemli