Mom103 okudum kuzum iyice kararsız oldum çok teşekkür ederim 😂 d vitamini bizde ocean kullanıyoruz bende direk ocean demirini kullanırım dedim ama mühendisinoğlu diye bi sayfa var instagramda önermemiş içeriğine bakıyor ya. Bestiron a da tadı kötü diyorlar Sideferde şeker varmış . En sonunda pekmezi verecem bebeme 😂ama benim de şuan aklım ve kalbim oceandan yana😂😂