mehtaphay 2 çocuğum var,3. hamileyim, emzirme dönemindede ramazana denk gelmişti,hamilelik dönemimide, elhamdülillah çook iyiyidim sütüm de herhangi bir azalma gibi bişey söz konhsh olmadı aksine çoştu. alıştırma için oruç tutuyum dedim, daha iyi daha dinçte hissettim kendimii ki okul süreci içindeyim. 2 farklı okul, 2 farklı dersler sorumluluklara rağmen☺️