kubraumayy 😔 ilk üç ay aynı şekilde akşam üzeri 4-5 gibi başlayıp gece 1-2 ye kadar süren huysuzluk yaşadık biz de, gece 11′den sonra zirve yapiyordu çığlık çığlığa ağlıyordu. İlk kolik olabileceğini düşündük ama gaz sancısı kaynaklı idi bizimkisi, zamanla azaldı şu an bes buçuk aylık yine bile akşam bir iki saat mızmız geçiriyor 🤷🏼♀️