beyazzkuguu Kızlar canım çok çekti ama şu portakal suyunu üzerine sos yapıp döküyorlar ya ondan yapmak istiyorum tam tutan tarifi olan var mı ? Youteba kimisi içi hamur kaldı yazmış cesaret edemedim ☺️
metemom_ beyazzkuguu tam tutan bir tarifim var 😊 Yumurta 1 su bardağı şeker 1 su bardağı sıvı yağ 1 su bardağı süt 1 paket Kabartma tozu 1 Vanilya. Aldığı kadar un (genelde 2 buçuk su bardağı) Bir portakalın kabuğu (beyaz kısımlarını rendelemeden beyaz kısmı acı tat verir) Yarım çay bardağı da portakal suyu İçine ben cevizde ekliyorum kürdanla içinin pişip pişmediğine bakabilirsin canım eğer kürdana bulaşıyorsa biraz daha pişsin dinlendirirken de üzerine nemli havlu ört 😊
seyma51 Ben 2 kere yaptım çok güzel oldu ama evet içi hafif hamur kaldı. Baton kek kalıcı değilde borcam kullanmak daha iyi olabilir her tarafının pişmesi açısından
Ays21 beyazzkuguu 1bütün portakalı minik bölün içine 1 su b şeker 1 su b yağ ve 3 yumurta bızlatın. Asla asla asla acılık vermiyor portakal. Ardından 2 su b un ve kabartma tozu ekleyip fırına verin. Fırından çıkınca da ben 1 portakalın suyunu üzerine döküyorum. Ardından varsa bide beyaz çikolata üzerine çatalla şekil veriyorum mis oluyor
Mavigokyuzu Ays21 aha bu tarifi vermeye geldim tam da😅 muhteşem bir tarif mutlaka denenmeli, limonlusu da harika. Hayatımda yediğim en güzel portakallı ve limonlu kek tarifi bu 😅
Ays21 Mavigokyuzu kesinlikle ben ki pek sevmezdim yani tatmin etmezdi beni portakallı kekte ki portakal oranı. Ama bu kekle buram buram🤣
Mavigokyuzu Ays21 noktası virgülüne katılıyorum, bu kadar tamamen aromatik bir kek olur muymus olurmuş valla. Eşim, oğlum da çok beğendi 😅