Kızlar şükürler olsun bugün oğlumdaki bütün otizm şüphelerim son buldu. Psikiyatri randevumuz vardı denver testi yapıldı ve yaşıtlarıyla uyumlu çıktı test sonucu. Ne kadar şükretsem az. Tam 1 ay oldu bugün ekranı tamamen keseli. Bu 1 ay içinde sürekli kitap okuduk oyunlar oynadık ergoterapiye başladık daha 5 seans falan oldu hatta o kadar güzel ilerleme kaydetti ki maşallah. 1 ayda o kadar çok kelime çıktısı oldu şok edici gerçekten. Meğerse ekran çocuğu nasıl uyuşturuyomuş inanılır gibi değil. 3 yaşına kadar sıfır ekranla devam etmemiz gerektiğini sonrasında da günde 1 saat izletebileceğimizi söylediler. İçimi kemiriyodu düşünmekten kafayı yicek gibi oluyodum ama bitti çok şükür darısı umut ışığı bekleyen tüm annelere olsun 🥰