dddy canım buna benzer post bende açmıştım önceden bi çok arkadaş aynı şeyi yaşayıp gaz olabileceğini söyledi ki bende aynı şeyi yaşıyorum cok güzel emerken birden sinirleniyo ve cok ağlıyor sütümün yetmediğinden bile tereddüt eder olmuştum ama gaz yada uykuya geçememe gibi durumlarda daha cok yaşiyorum bu durumu kilo almasında problem olmadığı için gaza yordum bende 🤷♀️ doktoruma sordum oda aynı şeyi söyledi