Merhaba kızlar 8 aylık bir oğlum var.Son 1 aydır ara ara korkmaya başladı.Mesela oyun oynuyoruz eşim kapıyı açıyor oğlum oyuncağı fırlatıp kucağıma gelmek istiyor hemen resmen kucağıma atlıyor.Yada bazen eşime sesleniyorum boş bulunup oğlum korkuyor ağlıyor.Eşimle asla oğlumun yanında yüksek sesle konuşmuyoruz,kavga,bağırma vs birşey hiç olmaz.Onun korkacağı hiçbirşey yapmıyoruz.En fazla uykuya çok direnince hadi oğlum uyu artık falan diye söylemiyorum o kadar.Var mı yapabileceğim birşey bilgisi olan 🥹🥹