merty1 Arkadaşlar kızım 1 yasını doldurmaya bir hafta kadar bi süre var. Öksürük başladı bugün yine .şurup olarak elimde Petitus var sizce versem yararlı olur mu? Önerilerinizi yazın lütfen 🥹🥹🥹