Merhaba hanımlar. Biraz baktım alışveriş sitelerinde yorumlarda kimisi çok ağır kokuyodu kimisi çok kötü tadı kızım içemedi vs gibi yorumlar gördüm. Bu konuda deneyimi olan annelerden fikrini rica ediyorum. Hangisi sizce daha iyi? Hangisi tadı çocuklar için içilebilir seviyede ?