Bebekka34 bi komşumuz da ovmustu bana bunu ama valla cesaret edip alamadim bı çok şeyi denedim bu tür kilo verdirdigini vaat eden. Bu markanin çıktığı zaman buna benzer vardı rengi yeşildi. Afedersiniz ama acayiip ishal yaptı bıraktıktan sonrada bagirsaklarim zor düzeldi. İçince Tansiyonum onuyodu sürekli. İade et bence. Doymadan kalk masadan, bol su iç yediklerine de dikkat et. Hatta sıvı katı ayrımi yap çok güzel kilo verirsin