Hanımlar merhabalar. Elimde yeni doğan 0-3 ay kız bebek giysileri var. Kızıma artık küçüldüğü için kaldırmıştım. Hepsini yıkadım ütüledim. İhtiyacı olan varsa bana ulaşırsa vermek istiyorum. Bir torba dolusu özellikle bir sürü zıbınlar var. Maksat elimden çıksın. Herhangi bir ücrette talep etmiyorum. Dua edilse yeter. Kargo ücretine karışmıyorum sadece başından söyleyeyim. İsterseniz fotoğrafını toplu atarım.