kitapsever_ Gribe yakalandık 3 gündür uğraşıyoruz geçmiyor hastanede kan serum buhar verildi ama aynı daha şimdi de 37 ve üstü çıkıyor napacagmi sasirdm
ekimkizi_ kitapsever_ mutlaka takip edin 38i bulursa calpol verin aile hekimimiz öyle soylemisti o aylarda bizim de oyle olmuştu takip amacli hastanede kalmistik
demir2606 kitapsever_ 37.5 ve üzeri calpol verin ama 38in üzerine çıkarsa tekrar hastaneye gidin bence
kitapsever_ demir2606 macrol var beyaz olan onu veriyorum 3 gündür dünde serum fln taktik bugün atesi öyle çıkıyor sürekli olcuyorum