demir2606 nhladg kolik bir bebek ve zatüre olmuştu oyüzden petekler düşük derecede bende ayağından üşütür daha çok gazlanır diye giydiriyorum
ekimkizi_ nhladg belki yenidoğanken giydirmisizdir şu an giydirmiyorum,ustune ortu atiyorum ayaklarina ama onu da tekmeler
Bebegimm1 Yeni doğankende giydirmedm şuan 2 aylık giydirmiyorum büyüğü 4yaşında evde çorap kullanmaz sadece dışarda giyer
bendenbirtanedahayok nhladg hayır, bebeklerin ter bezleri gelişmediği için vücutlarındaki fazla ısıyı ayak ve kafalarından atarlar bu yüzden uyurken ne şapka ne de çorap giydirmemelisiniz🌸