Brbeğim 10 gün sonra 11 aylık olacak. Günde 2 uyku yapıyor normalde ama ikinci uykusuna direnmeye başladı. Uyumak istemiyor, ağlıyor. Fakat uykusuda var zorla yatırıyorum o yüzden. Daha çok kriz yaşıyoruz o zamanda. Tek uykuya geçmeli miyim ? Ne zaman geçmek daha doğru olur ? Daha erken mi acaba bilemedim 🫤