Rahmeyaz Canım Allah razı olsun bir sorunum alt kesici ve üst kesici dişlerimiz cıkmadı bizim köpek dişi çıkıyor işk başta bir sorun olur mu ?
Omurbuglem Rahmeyaz hayırlı olsun cnm. Skıntı olmaz bnm kızımda ilk köpekleri çıkarttı snra ön alt snra diger köpek snra ön üst snra yanlara geçmeden azılar cıktı 😂😂 degşiyo yani skıntı yok merk etme:)
Rahmeyaz Bsraemir 9 ay 6 günlük ama alt ve üst kesici dişlerimiz çıkmadan köpek dişimiz çıkıyor o yüzden endişeleniyorum ..
Bsraemir Rahmeyaz baz-ı bebeklerde arkadan çıkar bebeklerde degisiyo bakarsın 3 4 gün sonra birden digerleride çıkar biri çıktıysa arkası gelir ☺❤
Rahmeyaz Bsraemir 9 ay 8 gündür diş bekliyorum artık gerisini Rabbime bıraktım canım 😍😘 sağlıklı olsun da