artikbiranneyim Kızlar bebeğim 5 ay 29 günlük. Cumartesi günü ek gıdaya başladık, 5 gün oldu hala kaka yapmadı… ne yapmalıyım lütfen yardım edin😣😔
poyrazmom2604 artikbiranneyim verdiklerinin içine bi çay kaşığı zeytinyağı ekleyip veya sabah akşam içirebilirsin demişti
gerginim artikbiranneyim bizim de öyleydi doktorumuz yedirmeyi kesmeyin dedi devam edin bagırsakları alışır dedi
poyrazmom2604 artikbiranneyim benim bebeğimde aynı 3 aylıkken başladı kabızlığı 10 gün yapmadığı oluypdu büyüdükçe düzelmeye başladı
artikbiranneyim poyrazmom2604 evet sadece anne sütü alırken 3-4 güne uzuyordu ama normal demişti doktorumuz simdi katı beslenince tedirgin oldum😔
artikbiranneyim gerginim devam ediyorum bu arada ben de. Bestiron da vermeye başladık acaba o kabız yapmış olabilir mi
gerginim artikbiranneyim bestironu bilmiyorum da bebekler icin dolven iciriyordum ben doktor tavsiyesiyle işe yarıyordu , hamileyken de kendim kullanmıştım .
artikbiranneyim denizalismom ekliyorum ekliyorum herhangi bir müdahale yapmama gerek var mı sizce fitil gibi mesela
denizalismom artikbiranneyim 10 gün devam ederse yapın . Benimde oğlum ilk ek gıdaya geçince olmuştu 6. Günde yapmıştı . Su içiyor mu
demir2606 artikbiranneyim demi ilacıda kabız yapar öğününe ekldmdk yerine direk bir tatlı kaşığı içirn zeytinyağını
artikbiranneyim denizalismom bugün yaptı cok sükür gün kurusu ve zeytinyagı karıstırıp verdim sanırım o işe yaradı su da veriyorum evet