tuncalkn Kızlar kanamam bitti 22 gün oldu normal doğum yapalı , sarı akıntıya dönüştü , sık sık pet değiştiriyorum ama çok kötü kokusu var normal mi bu
kartalarasebru tuncalkn bende de var şuan 30 günlüğüm sarı ve garip kokuyor bence normal gibi Annemde normal dedi hayırlısı
kartalarasebru yeni_anne__ enfeksiyon inşallah değildir ama bazı sitelerde koku olabilir bazı sitelerde koku varsa enfeksiyon vardır denmiş de en mantıklısı doktor söyler yine