Kızlar bebeğim 20 aylık 6 aylıktan beri sadece mama kullanıyoruz meme reddinden dolayı. Zamanla azalttık tabi uzun süredir mamayı sadece gece uykusundan önce içio yatıyor. Ama yaklaşık 10 gündür mamayı isteksiz içiyor eğğ diyor içmek istemiyor. Haliyle huzursuz oluyorum sanki mamayı bıraktırmaya ben hazır değilim gibi psikolojik olarak onu içince tok gibi hissediyorum aç uyumasın diye siz geve uykusundan önce ne yediriyorsunuz vey ne içiriyorsunuz mama yerine normal süte geçsem mi diye düşünüyorum ( ekgıdamız yemeğimiz gayet iyi bazı geceler mama yerine sütlü meyveli irmikli tahıllı ballı kaiık mamalar yapıyorum bunlara da açığım)