5 aylık bebeğimi emziriyorum ama her seferinde memeden ağlayarak ayrılıyo baya çok ağlıyo hem de. Doymadığını düşünerek dolaptan sağdığım sütü veriyorum şırıngayla, 5 dakika sonra sütü olduğu gibi geri çıkartıyor ama memeden emerse böyle çıkarmıyor.Böyle bi şey yaşayan var mı? Anlamıyorum neden olduğunu.