Arkadaşlar yarın doktora gidicem bebişi anneme bırakıcam da akşamdan yatmadan süt sağıcam sabah randevum erken uğraşmak istemiyorum. Şimdi sağıp dolaba atsam çıkartıp kaç saat içinde vermem gerekir hemen mi yoksa bekleyebilir mi annem bana 45dk mesafede oturuyorda? Genel olarak süt saklama ile ilgili ipucu verebilir misiniz?